Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 12 november 2017

Nee, nee...nu even niet

Heb het "te druk"met handwerken, dus nu even geen praatje en geen plaatjes van mijn werkjes.

Zal wel wat foto's plaatsen, van wat ik toch allemaal voor moois zag bij een van de  Kringloopwinkels in Apeldoorn. Nou ja, gedeelte allemaal prachtige meubels, wat niet echt kringloop is, maar achterin veel goedkope spulletjes.









Een kinderledikantje voor met geborduurde kleedjes.













En kijk eens, wat een prachtige kinderstoel en kinderwagen 😱


En dan als laatste, deze 3 mooie Singer machientjes, 2 met houten kasten.



Liefs, Ineke

14 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk door die kringloop te kunnen lopen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een waar walhalla! Heb je nog iets leuks gekocht of kon je de verleidingen weerstaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een Franse brocante waardig vind ik! Grappig om zo een hoop dingen te herkennen
    De kinderwagen heb ik ook op mijn plank in mijn werkkamer
    staan.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is dat de poenixwinkel? Ik kan daar nou nooit iets vinden en jij ziet daar allerlei schatten! Toch eens beter gaan kijken.
    Succes met het aan elkaar bouwen van alle losse delen van je b en b. Het wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zit me nou niet te verleiden met die foto's Ineke. Ben gek op oude spulletjes.
    Gelukkig geen poppen op de foto's :-)
    Alleen die poppenwagen, maar dat model is van voor 1950, dus past niet in mijn verzameling.
    De naaimachines zijn ook erg leuk, maar wel groot en of ze het nog doen????
    Fijne zondag.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is er nog iets mee naar huis gegaan? Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O Ineke, was een schatkamer daar in Apeldoorn. Ik ben ook gek op kringloopwinkels, je vindt er vaak wel wat leuks. Die Singers, nou die op jouw blog staan zijn ze zo weg. Alleen die tafeltjes al, die vinden mensen ook vaak al de moeite waard. Leuk zondag blogje, gr. Marion.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kringloop! Daar zou ik ook wel eens rond willen struinen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie winkel, en die naaimachines, gaaf. Zouden ze nog goed werken. Op de huishoudschool hadden wij deze heel vroeger.
    Fijne zondag. Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke winkel zeg. Lekker vol met allerlei leuks.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk om te zien die oude spulletjes.
    Ooit had ik ook zo,n bruin metrolium stel en dat kinderwagentje had ik ook. En die oude naaimachientjes zijn geweldig, heb er een in de kamer staan met kleine borduurwerk erop.............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ineke,
    Wat leuk dat jij ook graag naar een Kringloopwinkel gaat. Ik vind het er ook altjd zo leuk. En soms vind ik iets van mijn gading. Zo’n oud geborduurd kleedje is ook leuk om te gebriken als label aan de achterkant van je qult.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja leuk om zo binnen te kijken bij de kringloop... Wat ik altijd het leukste vind de dingen uit grootmoeders tijd...
    Die dingen die je terug nemen in de tijd, toen je nog geen constante zorgen over dit of dat had...
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige dingen hebben ze daar, dat zul je hier bij de kringloop niet snel vinden! Veel plezier met je steekjes, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*